Гарантія та сервіс

Гарантія

Купуючи товар у нас, Ви одержуєте відповідну офіційну гарантію від виробника на ту чи іншу кліматичну техніку. Гарантія виписується після передачі товару покупцю. При цьому покупець повинен переконатися в цілісності товару, його комплектації та перед початком використання ознайомитися з інструкцією та правилами експлуатації придбаного виробу. Ризик випадкової втрати чи пошкодження виробу переходить до споживача з передачі товару.
Ще раз хочемо звернути Вашу увагу на те, що відповідна гарантія буде забезпечена лише у разі встановлення кондиціонера нашими професійними бригадами установників, оскільки від правильної герметичної установки залежить термін експлуатації обладнання!
 
Гарантія виробника:

              Cooper & Hunter – 2 роки

LEBERG – 2 роки

NEOCLIMA – 2 роки

PANASONIC – 3 роки

TOSHIBA – 2 роки

Гарантійне обслуговування передбачає безкоштовну заміну вузлів, що вийшли з ладу, протягом дії гарантійного терміну у разі дотримання правил експлуатації споживачем. Зауважимо, що відсутність періодичної профілактики кондиціонера часто є аргументом для відмови від гарантійних зобов'язань через неправильну експлуатацію. Звертаємо Вашу увагу, що гарантія не включає заходів щодо регулювання, догляду, техобслуговування, заміни частин. Вартість сервісного обслуговування і в гарантійний та післягарантійний період забезпечується Покупцем. І саме Вам вирішувати на який період часу Ви купуєте кондиціонер. Наша Вам наполеглива порада – не заощаджувати на сервісному обслуговуванні кондиціонерів!

 

Сервісне обслуговування кондиціонерів

Як відомо, своєчасне сервісне обслуговування кондиціонерів продовжить його використання, що дозволить уникнути необхідності ремонту.
Під процедурою сервісного обслуговування кліматичної техніки мається на увазі цілий комплекс заходів, вкладених у забезпечення безперебійної роботи устаткування протягом тривалого часу.
Сервісне обслуговування кондиціонерів необхідне не лише з практичного, але й з естетичного погляду. Важлива роль при цьому відводиться діагностуванню та профілактичним оглядам, т.я. завдяки своєчасному виявленню та заміні зношених деталей можна уникнути серйозних поломок, а, відповідно, і дорогого ремонту кліматичного обладнання. У приміщеннях з підвищеним рівнем вологості та постійною рециркуляцією повітря надзвичайно збільшується ризик мікробного зараження кондиціонера, а отже, сервісне обслуговування кондиціонерів у цьому випадку передбачає чищення та дезінфекцію. Саме за допомогою регулярного догляду за кліматичним обладнанням можна уникнути впливу мікробів, які можуть завдати шкоди здоров'ю людини.
Професійне сервісне обслуговування кондиціонерів допоможе збільшити термін служби та надійність купленої Вами кліматичної системи. Фахівці завжди вчасно проведуть дозаправку системи холодоагентом, чищення фільтрів та діагностику всіх параметрів. Все залежить від призначення приміщення, інтенсивності експлуатації кондиціонера та його типу.
Без профілактики максимум через два-три роки Ваш кондиціонер може чекати на дорогий ремонт.
Про сервісне обслуговування Ви можете домовитись з монтажною бригадою безпосередньо після встановлення кондиціонера.
 

Сервісне обслуговування включає наступні роботи:

По внутрішньому блоку:
огляд обладнання та перевірка правильності експлуатації;
перевірка роботи кондиціонера у всіх режимах;
очищення жалюзі; чищення корпусу та передньої панелі;
чищення фільтрів;
перевірка справності системи індикації режимів;
перевірка справності дренажної системи;
перевірка стану внутрішньої електропроводки;
По зовнішньому блоку:
перевірка тиску холодоагенту в системі;
перевірка справності електроустаткування, автоматики конденсаторного блоку;
перевірка справності електродвигуна вентилятора;
перевірка справності системи аварійного вимкнення компресора;
чищення теплообмінника та інших вузлів;
перевірка стану контактів та опору ізоляції електропроводки;
Вартість регулярного сервісного обслуговування одного кондиціонера – 800 грн.
 
Рекомендуємо:
  • Планову діагностику та чищення кондиціонера мінімум 1 раз на рік. Найкраще це робити навесні перед початком сезону.
  • Бажано домовлятися за сервісне обслуговування з монтажною бригадою, яка робила установку.
  • У будь-якому випадку конкретніша вартість діагностованих робіт визначається на місці за фактом виконаних робіт.
 
Гарантійний ремонт товару
Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування, покупцю необхідно звернутися до будь-якого авторизованого виробником сервісного центру, при цьому необхідно пред'явити гарантійний талон на продукцію. Серійний номер та модель виробу повинні відповідати зазначеним у гарантійному талоні.
Кожен виробник надає свою гарантію залежно від сервісної політики компанії і поширюється на матеріальні дефекти, що виникли з вини виробника.
Не підлягає гарантійному ремонту виріб із дефектами, що виникли внаслідок:
механічних ушкоджень під час експлуатації;
ушкоджень, що виникли внаслідок порушень вимог щодо монтажу;
недотримання умов напруги живлення;
стихійного лиха (блискавка, пожежа, повінь тощо), а також інших причин, що знаходяться поза контролем виробника;
попадання всередину виробу сторонніх предметів, рідин;
використання при встановленні нестандартних витратних матеріалів та запчастин;
порушення правил експлуатації, що викладені в Інструкції з експлуатації.
Виріб знімається з гарантії у таких випадках:
якщо виріб має сліди стороннього втручання або спроба ремонту виробу в неуповноваженому сервісному центрі.
якщо виявлено несанкціоновані зміни у конструкції або схемі виробу.
якщо апаратура, призначена для роботи в побутових умовах, використовувалася у виробничих цілях.
 
У яких випадках доречний обмін чи повернення товару.
Обмін або повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки можливе за таких умов:
  • товар несправний
  • після монтажу нашими бригадами кондиціонер не запустився, не ввімкнувся.
Якщо ж причини інші, відповідно до тонкощів повернення такі:
  • товар має бути повністю новий;
  • не піддаватися встановленню;
  • цілісність упаковок збережено, у тому числі збережено всі захисні плівки;
  • повна комплектація товару;
  • відсутність вм'ятин, потертостей, сколів.
Для повернення товару при собі необхідно мати:
  • товар (і його комплектацію);
  • товарний чек;
  • гарантійний талон;
  • акт технічного стану товару, виписаний авторизованим сервісним центром
Рекомендації покупцю після монтажу кондиціонера:
 
Наводимо ситуації, в яких необхідно одразу звернути увагу на неправильну роботу кондиціонера:
  • Під час роботи кондиціонера чути ненормальний шум.
  • Мережевий автомат часто вимикається або відразу під час запуску компресора.
  • Підвищений нагрів шнура живлення.
  • Перемикачі чи кнопки працюють неправильно.
  • З внутрішнього блоку тече вода.
  • Попадання води в пульт дистанційного керування.
Загальні рекомендації:
  • Експлуатація систем кондиціювання загального призначення за низьких вуличних температур неефективна і призводить до швидкого зносу обладнання. Строго дотримуйтесь інструкції з експлуатації!
  • Приміщення, де працює кондиціонер, у спекотний період не повинно часто або постійно бути відкритим, що дає постійний доступ теплого повітря.
  • Ніколи не розміщуйте робоче місце безпосередньо в зоні дії повітряного потоку кондиціонера.
  • Дія будь-якої кліматичної машини ґрунтується на поступовому створенні необхідного температурного режиму. Тому, виставивши крайні значення температури в кондиціонері, ви все одно не отримаєте холоду (або тепла) швидше та більше, а лише ускладните роботу агрегату. Встановлюйте рівень охолодження в теплу пору року нижче температури зовнішнього повітря не більше ніж на 7 градусів С. У цьому випадку і Ви, і Ваш кондиціонер добре почуватиметеся.
  • Ваш кондиціонер не тільки охолоджує (нагріває) повітря, але й очищає його від пилу та осушує. Тому кондиціонер, як пилосос, треба час від часу чистити. Досить легким натисканням звільнити фільтри, що миються, помити їх, протерти і вставити на місце. Періодичність чищення залежить від запиленості приміщень, рекомендацій заводу-виробника та вашого ставлення до чистоти.
  • Якщо Ви вирішили помити кондиціонер, то не треба поливати його водою. Достатньо, попередньо вимкнувши, протерти його вологою м'якою тканиною, не залазячи при цьому всередину і не використовуючи колючих і ріжучих предметів.
  • Коли Вам здасться, що кондиціонер «не так» працює, знайте – це не привід для повного розбирання. Викличте фахівця, що буде простіше та дешевше.
Основні проблеми, що виникають під час експлуатації кондиціонера:
  • Кондиціонер дме прямо на Вас, створюючи відчуття протягу. В цьому випадку треба включити функцію автоколивань горизонтальних жалюзі, перетворивши протяг у легкий вітерець, або зафіксувати горизонтальні заслінки у більш вдалому положенні. Якщо це не дає результату, потрібно повернути повітряний потік вліво або вправо, за допомогою вертикальних повітряних заслінок. У більшості кондиціонерів ця операція виконується вручну, але в деяких моделях її можна провести за допомогою пульта.
  • Якщо в найбільш спекотні дні кондиціонер не створює необхідну прохолоду, незважаючи на те, що працює постійно, його потужність не покриває всіх теплонадходжень, то в цьому випадку слід перевірити: чи не засмічилися фільтри, чи вікна і двері закриті.
  • Якщо з внутрішнього блоку спліт-системи капає вода, то, зважаючи на все, забився дренажний трубопровід. Найчастіше така ситуація виникає, коли кондиціонер із виведеним на вулицю дренажним трубопроводом включають на охолодження за мінусової температури. Конденсат може замерзнути, утворивши крижану пробку. Для того, щоб така ситуація не виникала, необхідно організувати підігрів дренажного трубопроводу до +5С за допомогою спеціального кабелю. Якщо ж крижана пробка все-таки виникла, варто почекати відлиги, а до того моменту не включати систему на охолодження.
  • Якщо ви відчуваєте ослаблення повітряного потоку, спробуйте почистити повітряний фільтр. Це можна зробити за допомогою пилососу. При дуже сильному забрудненні краще промити його м'якою губкою в теплій воді. До речі, в низці моделей про необхідність почистити фільтр сигналізує спеціальний індикатор, розташований на передній панелі внутрішнього блоку. Експлуатувати кондиціонер без фільтра не рекомендується, оскільки він захищає не лише ваші легені, а й теплообмінник внутрішнього блоку. При запиленні останнього ефективність кондиціонера падає.
  • При роботі кондиціонера на обігрів в умовах невеликих негативних температур та високої вологості зовнішній блок може зледеніти. Якщо кондиціонер не обладнаний системою автоматичного розморожування, спробуйте увімкнути його в режимі охолодження. У цьому випадку зовнішній блок починає віддавати тепло вулиці, нагрівається та поступово відтає.
  • Для уникнення передчасного виходу кондиціонера, не призначеного для роботи в низьких температурах з ладу, не варто експлуатувати його при температурах нижче мінус 5 градусів Цельсія. В цьому випадку масло в компресорі густіє, і його знос багаторазово збільшується.
  • Не слід забувати і про стан зовнішнього блоку. Якщо його теплообмінник забитий пилом, брудом та тополиним пухом, ефективність роботи різко падає, а навантаження на компресор зростає. Він починає грітися і врешті-решт може вийти з ладу.
Перш ніж замовити ремонт кондиціонера та викликати майстра, перевірте такі позиції:
 
Кондиціонер не вмикається.
  • відключено мережевий автомат;
  • вимикач живлення знаходиться у положенні «OFF»;
  • припущено помилку в установці таймера;
  • перевірте батареї в пульті дистанційного керування;
  • вибрана температура вища за температуру в приміщенні (або нижче в режимі обігріву).

Кондиціонер не забезпечує ефективного охолодження чи обігріву.

  • забруднені повітряні фільтри;
  • припущено помилку в установці режиму роботи та температури;
  • загороджені повітрозабірний та повітровипускний отвори внутрішнього блоку;
  • відкриті вікна та двері приміщення;
  • погода холодна, і апарат повторює цикли обігріву та відтавання, тому рекомендується як засіб обігріву використовувати інший нагрівальний прилад.
Під час роботи кондиціонер сильно шумить.
  • неправильно закриті передні грати;
  • шум, що нагадує звук поточної води - це звук холодоагенту, що переливається всередині кондиціонера;
  • шум, що нагадує звук стисненого повітря, що виходить в атмосферу – це звук реверсування потоку фреону всередині апарата на початку і в кінці відтавання в режимі обігріву.
При повторному запуску або перемиканні режиму роботи кондиціонер протягом декількох хвилин не працює.
  • це передбачено захисту механізму; зачекайте 5-10 хвилин, і кондиціонер почне працювати.
Під час обігріву кондиціонер припиняє роботу на 10-15 хвилин.
  • це необхідно, щоб розтопити лід, який утворюється на зовнішньому блоці за низької температури повітря та високої вологості; рекомендується вимкнути кондиціонер, а як засіб обігріву використовувати інший нагрівальний прилад.
Кондиціонер не реагує на сигнали з пульта дистанційного керування.
  • перевірте батареї в пульті дистанційного керування;
  • пульт був направлений на приймач сигналів;
  • між пультом та агрегатом є перешкода (штора, жалюзі тощо);
  • передачі сигналу заважає пряме сонячне світло або сильне електромагнітне поле, радіо або стільникові телефони також можуть заважати їх роботі.